Kihagyás

Ügyfeleink mondták:

  • A vizsgálat után világos, gyakorlatias javaslatokat kaptunk, amiket azonnal élesíteni tudtunk.
  • A nagyvállalati szintű megoldások mellett még ingyenes, opensource alternatívákat is javasoltak.
  • Észrevettek egy olyan szervert nálunk, amiről még egyáltalán nem készült mentés - igazából azt sem tudtuk, hogy az adatok hogyan tárolódnak.
  • Hihetetlen, hogy még a profik által beállított SAP adatbázisaink mentési rendszerében is találtak hiányosságot.

Adatbiztonsági audit

Önkéntes, független audit szolgáltatás

Segítünk feltárni az adatbiztonsági kockázatokat és a fejlesztési lehetőségeket — nem hibáztatunk, hanem támogatunk. Célunk az adatvesztési kockázatok minimalizálása gyakorlati javaslatokkal és megoldásokkal.

Hogyan történik?

Nem ítélkezünk, nem fintorgunk, nem mutogatunk ujjal másokra, nem ijesztgetünk. A felmérés során nem személyi felelősséget keresünk, hanem a rendszerek, folyamatok és döntések fejlesztési és javítási lehetőségeit.

Mérnökök vagyunk: felmérünk, megtervezzük, megjavítjuk, megépítjük. Tényszerűen leírjuk a lehetséges katasztrófaesemények következményeit, a bekövetkezendő adatvesztés + szolgáltatáskiesés mértékét. Majd készítünk egy javaslatot, hogyan lehet ezen nemkívánatos események hatását megfelelő biztonsági mentésekkel minimalizálni / megszüntetni.

Mit tartalmaz a jelentés?

  • részletes adatvagyon leltár (milyen adat, hogyan és hol keletkezik, hol van tárolva)
  • hivatalos követelmények ellenőrzésének eredménye (pl. kötelező adatmegőrzési idők, elektronikus számlaarchiválás)
  • vezetői összefoglaló, ami alapján a helyi informatika és az IT szolgáltatók nyomon követhetőek
  • műszaki dokumentáció az IT számára: instrukciók, checklisták a helyzet javításához

Árak, kedvezmények

Eredeti, teljes ár: 790.000 Ft + ÁFA

Amellett, hogy szeretnénk segíteni a kisvállalkozásokat, a lenti kedvezményekkel próbáljuk arányosítani az elvégzendő munkamennyiséghez az árat. Minden egyes opció 5-5%, összevonható kedvezményt jelent , így összesen maximum 35% érvényesíthető.

Dupla kedvezmény

Nanovállalkozások a mikrovállalkozások 5% kedvezményét is érvényesíthetik.

  • Mikrovállalkozás (<10 fő & <=800M éves árbevétel)
  • Nanovállalkozás (1..3 fő & <=50M éves árbevétel)
  • Újonnan alapított vállalkozás (>=2024)
  • Vidéki vállalkozás (≠ Budapest + Pest megye)

Google kapcsolattartás

Természetesen az email kapcsolattartásra nem vonatkozik, csak az online megbeszélések legbonyolítására (Meet) és a dokumentumok megosztására (Drive).

  • Nem informatikai főtevékenység (≠ 61, 62, 63)
  • Kapcsolattartás Google Workspace / Gmail rendszeren keresztül
  • Helyszíni konzultáció helyett online megbeszélések

Fizetés ütemezése

Megrendeléskori fizetés esetén a fentiekből további 10% kedvezményt adunk.

Előrefizetéssel Ütemezetten
szerződéskötéskor 90% 30%
felmérés után - 30%
jegyzőkönyv, javaslat után - 40%

Munka ütemezése

  1. titoktartási szerződés (NDA)
  2. előzetes beszélgetés a döntéshozóval (telefonos)
  3. megrendelés, szerződéskötés
  4. szakmai felmérés
  5. jegyzőkönyv, javaslat elkészítése
  6. áttekintő vezetői beszélgetés
  7. szakmai beszélgetés az IT vezetővel / üzemeltetőkkel

Kapcsolatfelvétel

Időpontot az előzetes beszélgetéshez a [email protected] emailcímen tudunk egyeztetni.