Ügyfeleink mondták:
- A vizsgálat után világos, gyakorlatias javaslatokat kaptunk, amiket azonnal élesíteni tudtunk.
- A nagyvállalati szintű megoldások mellett még ingyenes, opensource alternatívákat is javasoltak.
- Észrevettek egy olyan szervert nálunk, amiről még egyáltalán nem készült mentés - igazából azt sem tudtuk, hogy az adatok hogyan tárolódnak.
- Hihetetlen, hogy még a profik által beállított SAP adatbázisaink mentési rendszerében is találtak hiányosságot.
Adatbiztonsági audit¶
Önkéntes, független audit szolgáltatás
Segítünk feltárni az adatbiztonsági kockázatokat és a fejlesztési lehetőségeket — nem hibáztatunk, hanem támogatunk. Célunk az adatvesztési kockázatok minimalizálása gyakorlati javaslatokkal és megoldásokkal.
Hogyan történik?¶
Nem ítélkezünk, nem fintorgunk, nem mutogatunk ujjal másokra, nem ijesztgetünk. A felmérés során nem személyi felelősséget keresünk, hanem a rendszerek, folyamatok és döntések fejlesztési és javítási lehetőségeit.
Mérnökök vagyunk: felmérünk, megtervezzük, megjavítjuk, megépítjük. Tényszerűen leírjuk a lehetséges katasztrófaesemények következményeit, a bekövetkezendő adatvesztés + szolgáltatáskiesés mértékét. Majd készítünk egy javaslatot, hogyan lehet ezen nemkívánatos események hatását megfelelő biztonsági mentésekkel minimalizálni / megszüntetni.
Mit tartalmaz a jelentés?¶
- részletes adatvagyon leltár (milyen adat, hogyan és hol keletkezik, hol van tárolva)
- hivatalos követelmények ellenőrzésének eredménye (pl. kötelező adatmegőrzési idők, elektronikus számlaarchiválás)
- vezetői összefoglaló, ami alapján a helyi informatika és az IT szolgáltatók nyomon követhetőek
- műszaki dokumentáció az IT számára: instrukciók, checklisták a helyzet javításához
Árak, kedvezmények¶
Eredeti, teljes ár: 790.000 Ft + ÁFA
Amellett, hogy szeretnénk segíteni a kisvállalkozásokat, a lenti kedvezményekkel próbáljuk arányosítani az elvégzendő munkamennyiséghez az árat. Minden egyes opció 5-5%, összevonható kedvezményt jelent , így összesen maximum 35% érvényesíthető.
Dupla kedvezmény
Nanovállalkozások a mikrovállalkozások 5% kedvezményét is érvényesíthetik.
- Mikrovállalkozás (<10 fő & <=800M éves árbevétel)
- Nanovállalkozás (1..3 fő & <=50M éves árbevétel)
- Újonnan alapított vállalkozás (>=2024)
- Vidéki vállalkozás (≠ Budapest + Pest megye)
Google kapcsolattartás
Természetesen az email kapcsolattartásra nem vonatkozik, csak az online megbeszélések legbonyolítására (Meet) és a dokumentumok megosztására (Drive).
- Nem informatikai főtevékenység (≠ 61, 62, 63)
- Kapcsolattartás Google Workspace / Gmail rendszeren keresztül
- Helyszíni konzultáció helyett online megbeszélések
Fizetés ütemezése¶
Megrendeléskori fizetés esetén a fentiekből további 10% kedvezményt adunk.
| Előrefizetéssel | Ütemezetten | |
|---|---|---|
| szerződéskötéskor | 90% | 30% |
| felmérés után | - | 30% |
| jegyzőkönyv, javaslat után | - | 40% |
Munka ütemezése¶
- titoktartási szerződés (NDA)
- előzetes beszélgetés a döntéshozóval (telefonos)
- megrendelés, szerződéskötés
- szakmai felmérés
- jegyzőkönyv, javaslat elkészítése
- áttekintő vezetői beszélgetés
- szakmai beszélgetés az IT vezetővel / üzemeltetőkkel
Kapcsolatfelvétel¶
Időpontot az előzetes beszélgetéshez a [email protected] emailcímen tudunk egyeztetni.